محل تبلیغات شما

برای آغاز آشنایی شما با برندینگ، ابتدا باید یک اشتباه کلیدی را تعریف کنیم؛ زمانی که شما برندینگ و مارکتینگ را یکی می دانید و در اشتباه هستید

در مورد تفاوت بین مارکتینگ و برندینگ نظرات مختلفی وجود دارد.

به زبان ساده مارکتینگ (بازاریابی) یک محصول یا خدمات را تبلیغ می کند. یک تاکتیک فشار  برای فروختن محصول: " محصولات ما را بخرید زیرا این محصول بهتر از آنهاست."  این کار بسیار ساده است.

اما این برندسازی نیست.

برندسازی باید هم از اقدامات بازاریابی پیشی بگیرد و هم از آن حمایت کند. برندسازی فشار نیست ، یک نوع کشاندن افراد به سوی خود است. برندسازی عبارت است از حقیقت کلیدی یا ارزش یک سازمان ، محصول یا خدمات. به عبارتی شما در برندینگ ویژگی هایی از خود یا محصول تان را به صورت مویرگی به مخاطب ارائه می دهید که او به سوی شما کشیده شود.

یک بازاریاب به تشویق کسی برای خرید یک محصول کمک می کند و مستقیماً از هرچه فعالیت های فروش یا بازاریابی بازی می کند پشتیبانی می کند ، اما مشاور برندینگ صریحاً نمی گوید "من را بخرید". در عوض ، می گوید: "این چیزی است که من هستم. به همین دلیل اگر مایل هستید، اگر من را دوست دارید ، می توانید مرا بخرید ، از من حمایت کنید و مرا به دوستان خود توصیه کنید. "
برندسازی استراتژیک است. بازاریابی تاکتیکی است.

بازاریابی ممکن است به یک برند کمک کند ، اما برند بزرگتر از هر تلاش ویژه برای بازاریابی است.

این همان چیزی است که در ذهن شما به عنوان یک محصول ، خدمات یا سازمان باقی می ماند؛ فرای اینکه شما در آن لحظه خاص آن محصول یا خدمات را می خرید یا نه

در نهایت برند تعیین کننده این است که شما مشتری وفادار شوید یا خیر. بازاریابی ممکن است شما را متقاعد کند که یک تویوتا خاص بخرید ، و شاید این اولین اتومبیل خارجی است که تا به حال متعلق به شما است ، اما این مارک تجاری است که مشخص می کند آیا شما فقط بقیه عمر خود را Toyotas خریداری می کنید یا خیر.

 

اهمیت لوگو در برندسازی

چرا برندسازی مهم است؟

آیا برندینگ در ایران یک هزینه بیهوده است؟

یک ,، ,محصول ,کند ,بازاریابی ,برندینگ ,است که ,می کند ,محصول یا ,یا خدمات ,یک محصول

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آینده سازان فردا--- مداحی سنتی حسن رضای آب به چاله ریز ویکی راه دفتر یادداشت خط خطی