محل تبلیغات شما

برندسازی باعث می شود مشتریان شما وفادار شوند؛ طرفداری تان را کنند و حتی دیگران را برای پیوستن به شما تشویق کنند.

این موضوع برای همه نوع مشاغل و سازمانها به همین روش، کار می کند. همه سازمان ها باید بفروشند (از جمله خصوصی). نحوه فروش آنها ممکن است متفاوت باشد اما همه افراد در یک سازمان با هر اقدام خود، در ساخت برند یا از بین بردن برند نقش مهمی دارند.

هر فکر ، هر عملی، هر تی، هر تبلیغی، هر تبلیغ بازاریابی به معنای الهام بخشیدن یا ممانعت از وفاداری به برند در هر کسی است که در معرض آن باشد. پس متوجه باشیم همه اینها بر فروش تأثیر می گذارد و نباید فروش را تک عاملی دید.

حال به سوال اصلی می رسیم:

آیا مارکتینگ در ایران یک هزینه بیهوده است؟ فعالیتهای مارکتینگ ضعیف یقیناً می تواند برای یک مرکز هزینه باشد، اما مارکتینگ خوب و تحقیق شده، سرمایه گذاری است که یک مجموعه برای فروش و تقویت برند هزینه هایش را می پردازد.

آیا برندسازی یک هزینه است؟ در سطح، بله، اما در عمق بازگشت وفاداری است؛ به عنوان نمونه  بازرگانانی که شغل آنهامؤثرتر است، کارمندانی که بیشتر بمانند و سخت تر کار کنند، مشتریانی که سفیر و طرفدار سازمان می شوند.

برندسازی به اندازه داشتن انسجام مالی، داشتن دید برای آینده یا داشتن کارمندان با کیفیت، برای موفقیت در کسب و کار یک مجموعه خصوصی بسیار مهم است. این بنیاد اساسی برای یک عمل موفقیت آمیز است.

بنابراین، بله، برندینگ هزینه است، مانند کارمندان خوب، کارشناسان مالی، و مبتکران تجاری یا سازمانی. آنها هسته های هزینه ای هستند، اما آنچه که واقعاً پرهزینه است، نداشتن آنها یا داشتن مراکز عادی نیست.

 

 

اهمیت لوگو در برندسازی

چرا برندسازی مهم است؟

آیا برندینگ در ایران یک هزینه بیهوده است؟

یک ,هزینه ,برند ,است، ,سازمان ,برندسازی ,یک هزینه ,هزینه بیهوده ,در ایران ,یا داشتن ,یک مجموعه

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رونق تولید باقر باقر پوررابع میاب